torsdag 4 november 2010

Hemma vecka :o(

Hej hopp allesammans

Igår var ingen rolig dag fick gå ifrån jobbet.....
Morgonen började som vanligt med att man kommer till jobbet och det är upprörda samtal efter mötet vi hade i måndags, därefter börjas det att jobba och fixa i ordning inför vår lilla frukost.
Då se ni skulle det absolut börjas diskuteras mina sår jag hade på halsen (tur var väl det) börjades spekuleras vad det kunde vara och jag säger (vet inte hur många gånger) att det är en svamp infektion. Eftersom jag hade varit hos Distrikts sköterskan och fått detta konstaterat.
Men diskussionen fortsätter och det ropas på sköterskan det dyker upp två, oj så viktig jag kände mig:oP Dom blir lite oroliga och säger att jag ska ringa läkaren igen och be om en ny tid.
kommer till läkaren där det konstateras att jag fått svinkoppor som tydligen går på jobbet utan kökets vetskap hummm. Svinkoppor är något som, för det mesta, barn får och tydligen är ganska smittsamt. kände mig väldigt ung kan jag säga :oP
Så nu sitter man hemma och inte riktigt vet vad man ska hitta på fått order om att inte umgås med så mycket folk pga smittorisken.
Känner mig som en spetälsk eller något i den stilen som sitter i karantän, vad ska man göra, har läst, städat, kollat film och nu tvättar jag, ska kanske läsa lite till man lär ju bli bildad av att läsa säger dom, oj så bildad jag känner mig :oP

Kommer nog ett nytt inlägg senare idag får se hur jag känner men det e nog det enda man kan hitta på så här under en tråk dag :oP

Bamsekramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar