måndag 30 augusti 2010

En helt okej dag :oP

Kära dagbok... logg... blogg äcsh det här var svårt... :oP

Första dagen efter den så kallade semestern började inte som jag tänkt mig, svårt att sova, fyra timmars sömn inte att rekommendera, glömt tanka innan man åkt till Nyköping så det var ett måste i morse.
Väl på jobbet är vi en man kort efter att det ringts in en sjukanmälan, underbart, men jag förstod att det skulle vara något som inte skulle gå som det skulle på jobbet så jag tog allt med en klackspark och ilade runt som jag brukar göra och retade gallfeber på dom som var på plats :oP

Efter en helt okej dag med en riktigt god Korvstroganoff  i magen var det så dags för träningen som gick bättre än vad jag hade tänkt mig efter ca en veckas uppehåll.
Sedan när allt slit med maskiner och andra "skumma" redskap och en välbehövlig dusch var över, tog vi som tränat ihop initiativet och lagade middag ihop (Anna och Jennie gjorde i stort sett allt :oP )
Middagen bestod denna afton av ett gott bröd med en keso och bacon röra, huvudattraktionen var köttbullar potatismos sås och lingon och en god och härlig sallad :o)

Nu sitter man hemma och funderar på varför man inte kan sova om nätterna, i sängen, utan man somnar istället som en stock i soffan "tittandes" på någon krim serie
Men jag tror nästan att man får ta och ge sängen en chans ...:oP

Natti natt allihopa


 "Korvstroganoff Mycket god rätt" detta är dock inte min :oP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar