tisdag 31 augusti 2010

Tisdag hummm....

Hej hopp

Tisdagar... andra dagen i veckan vet inte riktigt vad den ska vara bra för, förutom att den hjälper till att få det att bli en dag mindre till helgen :oP
Men hade man tagit bort den hade det varit en dag mindre hela tiden :oD

Idag har det varit jobbdag som vanligt inget ovanligt alls när det gäller mig... ;o) på jobbet idag bjöds det på Pannbiff, potatis och gräddsås... Smaskens, inget för den som räknar kalorierna...
Efter en ganska givande dag på jobbet så begav jag mig hem till Mor och Far (även om Far inte var hemma) där jag hjälpte nisse med Gräsmattan, jag trimmade och han klippte själva mattan.
För er som inte vet vem den här Nisse är (som säkert kommer att nämnas ganska ofta här) så e det Pappas nya lilla leksak, en självgående gräsklippare som fått namnet Nisse pga. mig och min Morfar :oD


Nisse på Jobbet :oP

Efter en givande dag så satte jag mig i Bilen och tuffade hem för att ordna blommorna som suttit alldeles stilla i badkaret sen i tisdags kväll förra veckan. :oD
Vart på jag fyllde upp karet med underbart rykande vatten och kröp ner, och nu e jag ny badad och bara myser framför datorn... :o)

Bamsekramar på er

3 kommentarer:

  1. Vad toppen! Nu kan folk läsa båda våra bloggar och nästan uppleva vårt liv i 3D... *puss*

    SvaraRadera
  2. Du måste ändra färg på presentationstexten... Det går ju inte att läsa :(

    SvaraRadera