söndag 31 oktober 2010

Energi i överflöd...


Hallojsan Ler med öppen mun
 
Ibland förstår jag mina underbara vänner som undrar hur jag orkar med att hålla igång som jag gör,
det undrar nämligen jag med ibland.
(Jag kan till och med ibland bli lite orolig, och undra om jag är normalt funtad.... men då slår det mig  vem f....n är normalt funtad Ler med öppen mun)
jag tror att det kan bero på att det jag gör är roligt och att jag har ovanligt stora förväntningar på att det bara kan bli roligare, men det kan ju inte förklara varför jag har en sådan energi.
I alla fall så har Denna helgen varit toppen rolig, men alldeles för lite sömn, har sovit omkring sju timmar på tre dygn, och jobbat 41 timmar.(jag ska dock nämna att jag inte jobbat på samma ställe hela tiden Ler med tungan)
Inte undra på att jag är seg just nu... Ler med tungan men det rör mig inte så mycket i ryggen för jag har som sagt haft det riktigt roligt ända från början till slut.
Nu är helgen över och jag har varit hemma hos Mor o Far ätit lite mat och sett på Indiana Jones, och nu äntligen har jag kommit hem och ska slänga mig i sängen så fort som möjligt för att försöka ta igen den sömn jag försummat min kropp Blinkar
Önskar att alla mina dagar kunde vara som denna helgen... då man har toppen kul och inte vill att det ska ta slutLer
 
Nu skriker sängen något fruktansvärt på mig och jag tror min kropp svarar utan min tillåtelse så nu bär det av till sängen Ler
Bamsekramar på er från en lite trött Henkeman Sovande halvmåne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar