torsdag 23 september 2010

Chock dag

Hejsan hallå :oP

Vet inte vad det kan vara men nu har jag vaknat två dar i rad av att jag känner att det e något som inte stämmer tycker inte det är riktigt kul faktisk. Men men vaknade ändå med ett gott humör och ganska pigg och utvilad även om det var på soffan jag vaknade... Dumma MALIN hon bara knör... :oP

Men i alla fall... det har varit en dag i jobbets tecken som vanligt och denna dagen var riktigt lugn. Har stått vid stekbordet i stort sett hela dagen och stekt pannkakor HURRA hände inte alls att några gick sönder :o)

Sen när elva fikat kom var man ganska varm och slö så när telefonen ringer och man hör en röst som svarar "Du har blivit morbror" så blir man ganska chockad kan inte tänka mig varför...
Kan det ha att göra med att man inte skulle bli det förrens om en månad... kan vara så :o)
Men jag blev riktigt glad och när jag slutade så var jag på toppen humör och träningen gick som en dans på rosor även om jag svettades som aldrig förr :oP

Nu e man hemma och ska mysa ner sig i soffan och ta det lugnt inför morgondagen som kommer att vara fylld med aktiviteter i stort sett hela dagen :o)
Underbart liv jag lever händer saker nästan hela tiden :o) Hurra

Ta nu hand om er det ska jag göra Bamsekramar H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar