torsdag 2 september 2010

Torsdags lunk.... :o)

Tjipp O Hallå

Igår var det verkligen en toppen dag :o)
Dagen började med att jag glömt stänga av klockan på telefonen så den ringde 06:30 en dag jag var ledig Hurra :oD Men det var ju bara att stänga av den och somna om :o)
gick sedan upp vid halv tio, drog iväg till gymmet och körde ett riktigt bra pass bara en massa kondition underbart.
Alla som tränar säger och har alltid sagt, att man känner sig som en helt ny människa efter träningen, och jag kan bara hålla med, igår var en sådan dag då jag fick en sådan energi kick, humöret var på topp och det var bra väder.  (Hela dan jag gick runt och var väldans nöjd med mig själv) :o)
Efter att jag slängt in träningskläderna i tvättmaskinen så begav det sig till Jennie och Niklas lägenhet för att se till så att Bella skött sig under natten.
När jag kom dit var jag lite orolig över om  hon rivit hela lägenheten eller bara halva efter att ha tillbringat ca ett dygn ensammen.
Väl där möts jag av en stycket Bella som bara ligger i sängen och myser och tittar på mig med sina stora gula frågande ögon "Vad Fan gör du här ... Låt mig sova" vart på jag fyller på mat och vatten till henne.
Då står hon helt plötsligt där på golvet och stirrar upp på mig med dom där ögonen och dom säger "Hallå eller stå inte bara där och se dum ut klappa på mig" vart på jag gör detta så klart :oP Katter är konstiga....



Efter denna lilla visit kör jag hem bilen och tar på mig lite tjusigare kläder och beger mig in för att möta upp Sten, Ulf och Viktor för en intervju. och det verkade just då som om det var lite intressant att ha mig med i arbetslaget. (Senare på kvällen visade det sig att jag hade rätt :oP)
Sedan togs det en härlig promenad i det fina vädret ner till Movieline det det inhandlades fyra nya filmer :o)
senare på kvällen mötte jag upp Anna och Kristian utanför Bee där det togs ett par glas vin/öl det var jätte mys.
Eftersom Anna skulle upp och jobba begav hon sig hem tidigare än vad vi andra gjorde jag och Kristian var kvar ett bra tag till sen gick vi vidare till Styrbor barbord där det festades loss lite till :oP

Så denna dagen har varit en dag i slappandets tecken bara en massa läsa bok i solen och mysa runt i lägenheten och äta konstig mat, så ikväll blir det inget roligare än att dra på en av filmerna jag köpt och bara mysa ner mig i soffan :o)


Bamsekramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar