söndag 5 september 2010

En jobb helg... :o)

Hallojsan

Söndag kväll kännes helt underbart efter att ha jobbat både fredag, lördag och söndag så känns det jätte bra att det är slut...
Igår (Lördag) vaknade jag ganska tidigt kvart i sex och var rätt pigg men ville verkligen inte stiga upp fyrtio fem minuter innan klockan ringde, så där låg jag och bara väntade (klockan går as långsamt när man väntar på att tiden ska bli slagen)
När väl klockan blivit sju, satte jag mig ganska tröttis i bilen och åkte till jobbet och bara var på toppen humör, valsade runt till radions glada melodi i form av åttio och nittiotals musik, dom hade ett tema på radion älskar dessa helgerna :oD
Dagen var seg trots musiken och när jag väl slutade var jag trött som få.
När jag satte mig i bilen så plingade det till i mobilen och detta var både Anna och Niklas som ville att jag skulle sluta upp på Allum och umgås men det gick inte alls jag åkte hem och somnade ett par timmar på soffan.... när jag väl vaknade var klockan nio, då började det röra sig i huvudet på mig...
"Hummm.. En liten stund till Bee kanske"
"Nej Henke jobb i mon"
"Men en liten stund"
"Nej Henke du vet att du blir trötter i mon på jobbet"
"Men om jag tar bilen så kommer jag hem snabbt" :oD
"NEJ...."
"Bra så gör jag" :oP
Och sagt och gjort klockan blev väl nästan elva när jag kom till Bee och då skulle jag ju ha legat i sängen men men... en liten stund skulle jag ju bara vara där och en liten stund e ju bara till två eller hur :oP

Så idag när jag vaknade var jag jätte jätte trött. (oväntat)
Men dagen var toppen bra samma tema på radion och ganska lite att göra på jobbet och energi var på topp :o) Nu har man varit hemma och bara tagit det lugnt och ska snart sätta på en film och sen blir det sängen om jag inte somnar på soffan :oP
Men det spelar inte så stor roll eftersom jag e ledig i morgon och kan sova ut ordentligt :oP
men om jag känner mig rätt så sover jag inte så länge i morgon bitti ändå :o)

Ha det så bra nu Bamsekramar H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar