onsdag 22 september 2010

En kanon dag :o)

Hajsan... :o)

Japps då har onsdagen gått och den har verkligen varit toppen och dessutom en dag kvar på jobbet, sen helg HURRA :o)

jobbet har nog varit roligare än vad det ska vara och dessutom en av dom roligaste dagarna på länge :oP jag har jobbat i stort sett själv i köket ingen som tjötar på en och ingen som klagar på hur jag jobbar och det har varit en massa skratt med dom som har hållt sig i disk och renseri. UNDERBART
Dessutom fyllde min Far år och då har man gått lite på nålar för att komma ifrån jobbet och komma på kalas :oD

GRATTIS ÄN EN GÅNG GUBBAFAN!!! ;oP

Väl hemma hos Mor o Far så fick jag hjälpa till med både pajen (rabarber för den som är nyfiken) och klippning av gräsmattan ;oP Hehehe
Så när klockan slog fyra och "fest folket" skulle börja dyka upp var det tomt som i graven men jag och Far satt ändå ute och väntade och tjötade skit.
När folket började dyka upp så var det med leenden på läpparna och ungar som var på topp humör och rusa runt som bara barn kan göra.
Och som dom snattrade oj oj oj kan inte fatta att jag är slut i huvudet....
Väl tillbords dök det upp smörgåstårta (Skagen) som jag inte ätit på länge, så det var riktigt gott må jag säga, och efter detta blev det rabarber paj och Glass mmmmmm gotti gott :o) Tror det får bli lite extra löpning på gymmet i morgon :oP

Nu är man hemma och har diskat och gjort fint i köket och ska till att börja koppla av och bara ta och njuta en härlig onsdags kväll och sen blir det sängen :oP

Ha det nu så toppen bra och sköt om er Bamsekramar H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar