lördag 11 september 2010

Lördag morgon

Hallå hejsan...:o)

Det e lördag morgon och man har vaknat med ett leende på läpparna riktigt trevligt må jag säga :o)

Gårdagen var en riktig bra dag, jobb och träning, storhandling och bara massa slappande i soffan...
På jobbet var det en rolig dag, en dag av kaos. Maten tog slut hittade saker som inte skulle vara i köket och telefon sittande ett bra tag, men det e sådant som är kul att försöka lösa all detta innan det blir en ren katastrof.
När man väl slutade var man ganska mör i kroppen och inte prata om hur huvudet var, men det var bara att sticka iväg och träna inget ska få hindra mig från att träna :oP
När jag sedan tränat klart tog jag mig hem till stackars Anna som e hemma och inte med och tränar pga att hon hart problem med halsen/luftvägarna, hon hostar och hostar hela tiden och det är inget kul alls att höra det :o( satt där och tjöta en stund, sen var det handling som skulle göras (händer inte så ofta här).
Väl hemma lagade jag mat det blev inget avancerat chorizo korv och mackisar ;oP ganska lätt mat, tycker man om.
sen skrek soffan otroligt högt på mig och där fastnade jag resten av kvällen bara en massa slappande och film tittande, men jag var rätt trött så jag somnade som vanligt i den, och vaknade vid två och gick då och la mig.

Nu e det en ny dag, en ny dag som skulle inneburit jobb i stan men det blev flyttat, tyvärr (hade sett fram emot det) jag förstod dom och detta passade utmärkt ändå, jag fick sova ut något jag inte gör så ofta.
Så när jag vaknade vid strax över nio var jag på jätte gott humör och ser nu fram emot en bra dag med lite träning strax, och i kväll blir det nog lite fest..

Sköt om er nu Bamsekramar H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar