torsdag 9 september 2010

Torsdags kväll hipp hipp hurra... en dag närmare helgen :o)

Hej hopp :o)

Då var man tillbax igen efter att ha utstått två bedrövliga dagar men ändå med ett leende på läpparna :o)
Jag hatar verkligen att vara osams med människor runt mig men det finns dock en människa som jag absolut inte funkar med, så jag har inte varit på humör för något alls dom här senaste dagarna men jag har dock försökt med det mesta för att komma i rätt läge igen.
Men men... man får ta det med en klackspark och börja om från start, och det känns som om jag har gjort detta idag:o)

Dagen (Torsdags morgonen alltså :oP) började med att jag vaknade med ett leende på läpparna och väldigt pigg och nöjd med livet:o)
Sen var det jobb som gällde, även om det var torsdag (som innebär soppdag på jobbet) så gav jag mig in för jobbet med full kraft och entusiasm som bara den.
Jag fick allt som skulle göras och lite till, dessutom gjorde jag en köttsoppa som tydligen var fantastiskt god (jag säger tydligen eftersom jag inte gillar soppor :oP  knäpp kock det där, jag vet), så mitt humör som verkligen var riktigt bra blev bara bättre och jag blev rakare i ryggen och vet absolut inte varför :oD

När jag sedan slutade för dagen så begav jag mig till Jennie och Niklas där jag käkade middag och bara umgicks med bara dom (och Nellie förstås) det var ett tag sen man fick lite ensam tid med dem, och det var riktigt kul, sitta och tjöta och bara vara :o)
Imorgon är det fredag och sista dagen i veckan, jag e på topp humör nu och önskar av hela mitt hjärta att det ska förbli så i morgon med :o) och jag ska verkligen se till så att det blir så, på ett eller annat sätt :oP

Nu ska jag se lite film och koppla av innan sängen börjar skrika på mig allt för högt ;oP

God natt på er och ha söta drömmar :oP

Bamsekramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar