måndag 6 september 2010

Ledig måndag :o)

Hej o halloo

Helgen är gjord och jag har ledig måndag hurra :o)
Jag kan bara inte fatta att när jag väl är ledig så ska jag vakna tidigt, samma sak idag... vaknade klockan sju och var rätt pigg men vägrade totalt att gå upp, så man låg kvar och somnade om :o)
Då jag till slut vaknade och ansåg att jag kunde gå upp var klockan kvart i nio (helt okej), jag lullade runt i shorts o t-shirt tills jag bestämde mig för att ta mig till gymmet där jag mötte upp Niklas.
Det var ett mycket givande pass med mycket styrka och lagom med kondition :o) jag var på ett riktigt tränings humör hade velat träna längre men det fick duga med en och en halv timma idag (ska ju ändå försöka ta mig dit i mon med ju :oP)
När vi var klara åktes det hem till Niklas o Jennie så att hon kunde åka och träna med Anna och under tiden så lagade jag mat och passade Nellie en underbar lite unge med lite för mycket energi när man försöker ha koll på matlagningen... (Niklas städade, det måste ju också göras ibland) :oP men det var bara att ta fram lite av den kvinnliga sidan alla besitter och ha koll på henne och maten samtidigt detta gick alldeles utmärkt.
Maten ( som bestod av ugns gratinerad kassler med bulgur och en härlig blandsallad till) blev klar och Nellie hamnade inte i grytan på spisen en lyckad tid i köket alltså :oP
Sen var det dags för lite skratt övningar framför tv:n... Halv åtta hos mig hade premiär och vi satt där och hade en riktigt trevlig halv timma... Helge Skoog regerar som program ledare.

Nu har man kommit hem efter en helt okej ledig dag vilat en del tränat och dessutom fått mat i magen :o) kan det bli bättre :oP
Nu blir det lite slapp framför tv:n och sen sängen...

Bamsekramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar