tisdag 21 september 2010

Ett uppehåll...

Hallojsan Allihopa :o)

Ja då har man haft ett uppehåll härifrån inte så kul för er men desto skönare för mig :oP

Uppehållet har berott på att jag inte har haft lust och inte den tiden som krävs för att få det att bli så bra som jag vill ha det :oP
Dessutom har det varit VAL usch, fy och blä. Detta har förstört en hel vecka och det bara fortsätter denna veckan, ett väldans tjat om allt och absolut ingenting... :oP

Men men nya tag och nya utmaningar... :oD

Det har varit en bra dag idag lite mycket att göra men det har funkat som jag har velat och nu har jag börjat slappna av ordentligt.
Jag har till och med ätit en underbar macka fylld med räkor och ost o en gnutta majonnäs :oP
Och nu blir det en film eftersom det inte finns något att se på tv:n

Ha det nu så bra så ska jag bli mycket bättre på att uppdatera mig själv :oP

Bamsekramar på er H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar