fredag 3 september 2010

Fredag... Kalas och sånt

Hallojsan!!!

Jaha nu har sista arbetsdagen för dom flesta tynat bort och existerar inte längre på denna sidan året... :oP usch vad deppigt det lät :o(

Tar det igen... ännu en fredag är överstökad och dom flesta gläds åt de,t men inte jag om jag ska vara ärlig, jag har jobb att se framemot hela helgen...Hurra

I stora drag har denna fredagen varit bra, lite stressig men bra, har jobbat som en liten blå på jobbet för att få i ordning allt för i morgon då jag ska ta mig upp kl 06:30 för att börja arbeta kl 07:30
Under fikarasten (som vi brukar ha vid 11:00) kom vår gamla chef och hälsade på, så den rasten blev toppen rolig, vi pratade och skojade ganska friskt om hur det har blivit nu när hon slutat och vi sa till henne att hon mer än gärna fick koma tillbaka till oss och jobba ett par år till... :oP men det ville hon naturligtvis inte göra, har man gått i pension så har man :oP

Det har även varit en dag då jag fått stressa lite granna för att hinna med en del saker men som det brukar var så skiter sig min tids planering alltid sig på ett eller annat sätt, denna gång pga en kylreparatör som kom in i sista sekunden.
Men det löste sig ändå jag och Anna kom lite sent till kalaset men det gjorde inte så mycket Jennie (som var födelsedags barnet var på gott humör ändå, (GRATTIS en än gång hjärtat)
Väl där så blev det tårta och annat smått och gott att fylla magarna med, tur att man tränat innan ;oP, och till detta ,om man ville och inte körde, så fanns det alkoholhaltiga drycker i olika former. och en eppelerings maskin som användes flitigt av Jennie...... Det kliar SATAN Jennie :oP

Nu har man äntligen kommit hem efter både jobb, kalas och taxikörning och e lagom seg i kolan tror man ska ta och gå och lägga sig men har blivit lite pigg efter allt ilande runt runt runt.
Men ska ta och göra ett försök ändån ;oP

Bamsekramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar